dinsdag 16 november 2010

Attapeu of Paxong

Vandaag een berichtje van VSO Utrecht dat ze een positieve reactie hadden van VSO in Vientiane. Alleen denken ze daar dat een plaatsing in Paxong geschikter zou zijn. Daar kan pas in december met het Ministery of Agriculture and Forestry (MAF) over worden gesproken. Dat valt tegen want hier moeten de roosters voor 2011 nu gemaakt en als dat proces onomkeerbaar is voel ik me misschien moreel verplicht nog een jaar of een half jaar te blijven. Paxong ligt op een hoogvlakte en heeft een aangenamer klimaat. Ik heb begrepen dat het daar om een baan bij een proefstation gaat en dat daar meer mensen Engels spreken. Dat is natuurlijk niet ongunstig, maar ik begon net een beetje aan Attapeu verknocht te raken. VSO heb ik gevraagd of ik niet vast gekeurd kan worden. Weer afwachten dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten