vrijdag 26 november 2010

Nog langer afwachten

Deze hele week geen bericht van VSO. Tenminste over mijn Placement. Ik kreeg wel een berichtje dat de training over commuicatie en fundraising dit weekend niet doorgaat. Daar ben ik niet rouwig om. Na de belofte vorige week dat er mailtje naar Laos was gestuurd verwachtte ik wel een reactie. Vandaag dus maar eens gebeld. Nee, ook in Utrecht was geen antwoord ontvangen. Jammer dat ze niet even zelf contact hadden opgenomen. De vertegenwoordiger in Laos blijkt in Thailand te wonen en Laos zo'n beetje erbij te doen omdat het voor VSO nog een betrekkelijk nieuw land is. Er wordt voorgesteld om te kijken of de vertrek datum iets kan worden uitgesteld. Ik leg uit dat er nu ook voorbereidingen op mijn werk getroffen worden voor 2011. Als er erg moeilijke situaties gaan ontstaan, moet ik mijn vertrek nog maar een half jaar of langer uitstellen. De keuring kan pas worden aangevraagd als de plaatsing definitief is en de uitslag komt dan na een week of drie. De tijd gaat dus echt wel dringen. Het lijkt erop dat ik vòòr de eerste week van december geen definitief antwoord hoef te verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten