vrijdag 10 december 2010

Geregel

Gister kreeg ik, van VSO, alle informatie over de voorbereidingen (68 pagina's) Vandaag een afspraak gemaakt voor de keuring op 16 december in Rotterdam. En een eerste afspraak voor de verplichte motorrijlessen. Dat had ik zelf ook nooit gedacht dat ik daar nog eens aan zou beginnen, maar ik krijg daar een lichte motor en ik moet hier enkele basisvaardigheden leren en in Laos krijg ik een verdere training en moet ik een rijbewijs halen. Lijkt me spannend. Ook nog geregel met de tandarts en verzekering, maar alles loopt voorspoedig. Nu nog het gedoe rondom de aanvraag van pensioen. Volgende week verder.

1 opmerking:

  1. Wat gaat het opeens snel!! Ga je nog eerder weg dan ik misschien!
    Waarom krijg ik nou geen mailtjes als je iets nieuws plaatst...?

    BeantwoordenVerwijderen