maandag 6 december 2010

Paxong

Vandaag bericht uit Utrecht. VSO in Laos denkt een betere plaats voor me te hebben in Paxong. De communicatie daarover liet een beetje op zich wachten omdat "the internet was down". Het gaat om een baan met een veel belangrijker management aspect en waar veel meer training van boeren en voorlichters aan te pas gaat komen. Ik begrijp wel dat ze mij voor deze baan willen hebben. Voor mezelf moet ik nog even omschakelen, omdat ik helemaal op het werk in Attapeu was gefocussed. Utrecht wil morgen al een reactie. Ik neem toch maar even rustig de tijd om alles af te wegen. De foto's die ze stuurden zijn natuurlijk om me lekker te maken. Het klimaat in Paxong, op de hoogvlakte, is ook aangenamer. Er wordt wel veel verwacht op het gebied van "communicative skills".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten